Iskorka | Дата: Середа, 12.05.2010, 21:21 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Статус: Offline
| Спостереження за процесом навчання математики у початковій ланці освіти, аналіз уроків математики дозволяє дійти висновку про недостатню увагу таким компонентам математичної освіти як розвиток творчості та формування індивідуальних моделей пізнання у молодших школярів на тлі емоційно-позитивного ставлення до предмету. На наш погляд, ці компоненти пов’язані із формуванням математичного мислення молодших школярів. Під математичним мисленням розуміємо процес опосередкованого та узагальненого відображення у свідомості молодших школярів кількісних відношень та просторових форм у поняттях, судженнях і висновках. Математичний розвиток - процес закономірних змін у математичному мисленні дітей молодшого шкільного віку у переходах до якісно нових рівнів усвідомлення та оволодіння змістом математичної освіти. Математична діяльність – це форма ставлення дитини до математичної сторони дійсності, зміст якої складає система математичних знань, умінь, навичок, досвід вивчення, оволодіння та перетворення знань про світ в особистісне надбання дитини. Розвиток математичного мислення та його характеристик складає, на нашу думку, перспективний шлях модернізації математичної світи у початковій її ланці.
|
|
| |
Prostoya | Дата: Понеділок, 21.03.2011, 02:12 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| На мою думку, питання формування математичного мислення дійсно актуальне. Ніхто не сперечатиметься, що математика – надзвичайно важлива шкільна дисципліна, проте, на жаль, дуже часто учні вважають її занадто складною наукою, що, мабуть, пов’язано з важкістю переходу від конкретного до абстрактного і навпаки, що є необхідним для математики. Це наштовхує на думку, що реформувати математичну освіту дійсно варто, що при викладанні математики слід звертати увагу не лише на зміст навчання, а і на розвиток мислення, особливо математичного, і до того ж забезпечувати зацікавлення предметом, позитивне ставлення до нього. Адже зміст без належного математичного мислення не дасть позитивних результатів, не дасть ґрунтовних знань –навіть якщо учень з допомогою вчителя розв’яже задачу, перенести знання він не зможе, і застосувати у житті він цього не зможе. Тим більше, сучасному суспільству потрібні творчі і розумні особистості, а що, як не математика, має найбільший потенціал для розвитку мислення взагалі, і що, як не математичне мислення є основою розумового розвитку особистості? Мислення саме молодших школярів характеризується особливо швидкими темпами розвитку, отже, я думаю, треба активно працювати в цьому напрямку, прищеплювати інтерес до математики, що неодмінно допоможе учням в оволодінні предметом, і :«Вперед, брати, до світлої мети».
|
|
| |