Середа, 27.11.2024, 18:09
Технології навчання математики
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 205
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 
     Реформування вищої педагогічної освіти на засадах упровадження компетентнісного підходу до підготовки майбутніх учителів початкових класів визначено, з одного боку, вимогами Державного стандарту вищої педагогічної освіти, а з другого − науково-методичними розробками та упровадженням технологій навчання молодших школярів у практику початкової школи. Підготовка майбутнього вчителя за Болонською угодою на кваліфікаційному рівні «спеціаліст» передбачає формування у студентів умінь до організації самостійної роботи та самореалізації у творчих видах освітньо-педагогічної діяльності. Виконання цього соціального замовлення можливо за умови ознайомлення студентів із новітніми досягненнями психолого-педагогічної науки, дидактики початкової школи з урахуванням актуальної проблематики початкової математичної освіти.
     Зорієнтованість професійної підготовки майбутнього вчителя на освітню перспективу, перспективу модернізації початкової ланки освіти вимагає ознайомлення студентів із напрямами розвитку методичної науки та викладання математики молодшим школярам з використанням інноваційних технологій, адаптованих до конкретного навчального предмета. Формування інтересу до майбутньої професії та активної позиції спрямовує підготовку майбутніх учителів початкових класів на розвиток критичного мислення щодо різноманітних методичних позицій у викладанні математики молодшим школярам, творчості у проектуванні продуктивної математичної освіти та практико-орієнтованих умінь в організації різних видів навчально-пізнавальної діяльності. Останні містять уміння: організаційно-дидактичні або уміння визначати навчальну мету, формулювати цілі, планувати структуру уроку; здійснювати ситуаційне моделювання тобто встановлювати дидактичне навантаження завдань, застосовувати арсенал методів і прийомів до конкретної навчально-дидактичної ситуації; оптимально застосовувати теоретичні знання до вирішення практичних завдань, методично грамотно керувати процесом навчання математики молодших школярів, проводити діагностичні процедури у системі системного моніторингу за розвитком математичного мислення молодших школярів.
      Наскрізною лінією компетентнісної методичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів виступає взаємозв’язок теоретичних знань з практикою педагогічної діяльності сучасної початкової школи, оволодіння технологіями навчання математики у початкових класах, формування професійних умінь та педагогічної майстерності на матеріалі конкретного навчального предмету – математики. Основні завдання підготовки професійно зрілого вчителя виступають: оволодіння новітніми технологіями навчання математики дітей різного віку (від 6-ти років до 10); озброєння основами творчого підходу до використання технологій навчання; усвідомленні сучасних освітньо-дидактичних тенденції розвитку початкової математичної освіти на основі Базового компонента дошкільної освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти, програм з математики для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024

Безкоштовний хостинг uCoz