Неділя, 24.11.2024, 05:43
Технології навчання математики
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 205
Форма входу
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Реформування початкової математичної освіти.
IskorkaДата: Середа, 12.05.2010, 21:21 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Спостереження за процесом навчання математики у початковій ланці освіти, аналіз уроків математики дозволяє дійти висновку про недостатню увагу таким компонентам математичної освіти як розвиток творчості та формування індивідуальних моделей пізнання у молодших школярів на тлі емоційно-позитивного ставлення до предмету. На наш погляд, ці компоненти пов’язані із формуванням математичного мислення молодших школярів.
Під математичним мисленням розуміємо процес опосередкованого та узагальненого відображення у свідомості молодших школярів кількісних відношень та просторових форм у поняттях, судженнях і висновках.
Математичний розвиток - процес закономірних змін у математичному мисленні дітей молодшого шкільного віку у переходах до якісно нових рівнів усвідомлення та оволодіння змістом математичної освіти.
Математична діяльність – це форма ставлення дитини до математичної сторони дійсності, зміст якої складає система математичних знань, умінь, навичок, досвід вивчення, оволодіння та перетворення знань про світ в особистісне надбання дитини.
Розвиток математичного мислення та його характеристик складає, на нашу думку, перспективний шлях модернізації математичної світи у початковій її ланці.
 
ProstoyaДата: Понеділок, 21.03.2011, 02:12 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, питання формування математичного мислення дійсно актуальне. Ніхто не сперечатиметься, що математика – надзвичайно важлива шкільна дисципліна, проте, на жаль, дуже часто учні вважають її занадто складною наукою, що, мабуть, пов’язано з важкістю переходу від конкретного до абстрактного і навпаки, що є необхідним для математики. sad Це наштовхує на думку, що реформувати математичну освіту дійсно варто, що при викладанні математики слід звертати увагу не лише на зміст навчання, а і на розвиток мислення, особливо математичного, і до того ж забезпечувати зацікавлення предметом, позитивне ставлення до нього. Адже зміст без належного математичного мислення не дасть позитивних результатів, не дасть ґрунтовних знань –навіть якщо учень з допомогою вчителя розв’яже задачу, перенести знання він не зможе, і застосувати у житті він цього не зможе. Тим більше, сучасному суспільству потрібні творчі і розумні особистості, а що, як не математика, має найбільший потенціал для розвитку мислення взагалі, і що, як не математичне мислення є основою розумового розвитку особистості? Мислення саме молодших школярів характеризується особливо швидкими темпами розвитку, отже, я думаю, треба активно працювати в цьому напрямку, прищеплювати інтерес до математики, що неодмінно допоможе учням в оволодінні предметом, і :«Вперед, брати, до світлої мети». smile
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024

Безкоштовний хостинг uCoz