Середа, 27.11.2024, 20:25
Технології навчання математики
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 205
Форма входу
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Інформаційні технології на уроках математики
IskorkaДата: Середа, 12.05.2010, 21:32 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Формування основ інформаційної культури як певної інтегративної якості мислення молодших школярів відбувається при оволодінні учнями елементарними знаннями з інформатики, підтриманні навчального діалогу з комп’ютером та розвитку алгоритмічного стилю, інформаційної інтуїції і творчості на тлі усвідомлення інформаційної картини світу.
Інформативно-пізнавальне оточення учнів початкових класів, динаміка якого віддзеркалює процеси соціальної модернізації, знаходиться на межі конфліктів методичних підходів щодо співвідношення здоров’язберігаючих технологій та технологій навчання з ухилом на формалізацію інформаційних потоків. Збільшення питомої ваги інформаційних повідомлень з різних джерел вимагає від учня володіння на достатньому рівні умінням критично ставитися до інформаційних даних, точно відображати сутність повідомлень, переробляти, зберігати та відтворювати інформацію. Розвиток мислення молодших школярів з такими характеристиками можливо здійснювати при викладання математики у режимі мотиваційного стимулювання, інформатичної різноманітності навчальних завдань, фіксації опорної інформації та методичного забезпечення формування індивідуального пізнавального досвіду у математичній діяльності.
Інформація, як об’єкт вивчення дитиною, сприяє зняттю мотиваційного конфлікту, складанню програми дій у внутрішньому плані та реалізації у зовнішньопредметній діяльності, вирішенню надситуативних пізнавальних завдань, формуванню евристичного потенціалу, а в результаті – виходу на інформаційний режим двостороннього навчального діалогу. Інформаційне середовище молодших школярів пропорційно (прямо чи обернено) впливає на формування особистісного освітнього ядра, оскільки міра повноти, достовірності, новизни та цінності інформації розвиває пізнавальні процеси, активізує світоглядну позицію, збагачує навчально-пізнавальний досвід учня. Динаміка інформаційних потоків змінює внутрішній світ дитини в цілому, а в “ лоні” цілого і окремих сторін особистості. Це оволодіння азами інформаційної культури (умінням аналізувати, декодувати, обробляти, конкретизувати, ущільнювати, узагальнювати інформацію), елементами комп’ютерної грамотності, основами операційно-алгоритмічного та функціонального стилів мислення, умінням здійснювати самоуправління джерелами інформації, підтримувати навчальний діалог з ПК.
Класифікацію завдань математичного змісту для формування основ інформаційної культури у молодших школярів здійснено за їх дидактичним навантаженням, а саме:
• на обчислення з функціями навчання (поєднання усних і письмових обчислень), контролю (перевірки правильності виконання завдань) та творчого застосування знань у програмі Калькулятор (доповнення, переформулювання);
• геометричного змісту на побудову, вимірювання та обчислення, з логічним навантаженням у графічному редакторові Paint та Автофігури на панелі задач (побудову окремих фігур, на перетин фігур, виконання розфарбовування фігур чи їх спільних частин заливкою, користування інструментами олівцем, пензликом, гумкою); на виконання позиційних завдань та просторово-орієнтовану діяльність;
• логічно-інформативні, які передбачають визначення істинності (хибності) висловлень з різних областей знань;
• з логічним навантаженням, у яких виконання математичного завдання передбачає попередній аналіз умови за допомогою логічних операцій на конкретному навчальному матеріалі;
• на оптимізацію (побудову геометричної фігури найбільшої площі, обчислити найкоротший шлях), раціоналізацію діяльності на конкретних прикладах, що імітують дії різних персонажів (казкових, людей певної професії);
• на формування алгоритмічного стилю мислення, а саме навчання учнів використовувати у математичній діяльності алгоритми, які подаються послідовністю скінченого числа приписів та зорієнтовані на результат.
 
princessaДата: Понеділок, 24.05.2010, 00:53 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що використання ПК на уроках математики буде корисне. По-перше, дітям буде дуже цікаво, тому що це для них нове, незвичайне. biggrin По-друге, все те що дитина бачить, вона запам'ятовує краще і на довше, тому що зорово швидше і надійніше сприймається матеріал. wink Тобто на уроці вчитель не просто сухо пояснює новий матеріал, а показує, як він працює на практиці. На мою думку, для дітей початкової школи це дуже важливо. Зацікавивши дітей в початкових класах удітей з'явиться бажання не прогулювати уроки і з великим бажанням навчатися далі. tongue tongue tongue
 
loriДата: Четвер, 18.11.2010, 13:24 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, використання інформаційних технологій не тільки можливе, а й необхідне. Це обумовлено світовим прогресом, а тому словесні методи навчання вже давно залишились історією. На жаль, це не для всих дітей. Маю на увазі здорових, з нормальними можливостями, бо живуть в селах, де до школи ...надцять км, та ще й в школі немає ПК.
 
ЮляшкаДата: Субота, 04.12.2010, 11:41 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку,використання інформаційних технологій необхідне для розвитку світового прогресу.Тому,що це дасть змогу вирівняти рівень знань різних пластів вивчення предмету.Вивчення предмету в сільських і міських школах дуже відрізняеться,тому інформаційні технології для вирівняння необхідні.
 
АкопянДата: Четвер, 24.02.2011, 18:27 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Використання ПК та інших інформаційних технологій на уроках у початкових класах є невід’ємною частиною модернізації шкільної освітньої системи. Але будь-яка система припускає наявність як позитивних, так і негативних моментів. Ця тема для мене цікава, тому в мене є багато ідей, пропозицій за і проти. Тому хочеться сказати багато.Інформаційні технології - це, безумовно, дуже добре, модно, сучасно, зручно, це - можливість використовувати ігрові форми навчання. І насамперед, це цікаво дітям. Тому я погоджуюсь з тим, що починати використання ПК у школі варто саме з початкових класів. Але, у нашій державі не створено умов для того, щоб використання цих технологій стало обовязковим. Адже це потягло б за собою повну зміну процесу навчання, його організації та засобів. Як бути тим школам, де взагалі немає компьютерів, де вчителі не мають відповідної підготовки... Я не можу чітко сформулювати свою точку зору з цього питання, бо, мабуть, маючи чималий життєвий досвід, хочу бачити наших дітей перш за все здоровими. А сидіння за ПК згідно багатьох досліджень, негативно впливає на здоров’я молодого покоління. Тому, певно, я схиляюсь до того, що використовувати ПК на уроках у початкових класах, в тому числі й на математиці, варто, але робити це треба, як кажуть у народі, "без фанатизму". Адже не дарма говорять - що занадто, то не здраво. До будь-якого питання треба підходити системно.
 
ЧервонаДата: Понеділок, 14.03.2011, 15:11 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що сучасним дітям дуже треба максимально використовувати у навчанні інформаційні технології. Це цікаво, це допомагає зрозуміти навчальний матеріал, що особливо актуально саме на уроках математики. Єдина умова, що потрібна - забезпечення усіх шкіл однаковим доступом до комп’ютерної техніки та інформаційних технологій.
 
КвіточкаДата: Понеділок, 21.03.2011, 00:26 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Сучасний урок не можливо собі уявити без використання інтерактивних методів роботи. Адже саме ці технології допомагають зацікавити учнів, активізувати їх роботу. Особливо потрібно використовувати інтерактивні технології на уроках математики. Адже, судячи з практики, на традиційних уроках математики діти досить швидко втомлюються, їм стає нецікаво. Тоді на допомогу приходять інтерактивні технології. Коли робота проходить в ігровій формі, в колективі, діти демонструють ініціативність, в них виникає бажання працювати, зростає інтерес до предмету , що є запорукою результативності кожного уроку математики. smile
 
GiraffeДата: Понеділок, 21.03.2011, 00:41 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Освіта, як і час, не повинна стояти на місці, все розвивається і вдосконаюється, не можна забувати про це. Потрібно максимально застосовувати новітні технології на уроках, а особливо на уроках математики, використання комп'ютерних програм допоможе зацікавити та залучити дітей до виконання завдань різної складності, адже зараз майже у кожної дитини є комп'ютер і вона вільно володіє ним. Сама зацікавленість дітей є запорукою висою результативності праці.
Нажаль перед нами постає проблема забезпечення класних кімнат потрібним обладненням для застосування та втілення в життя тих чи інших навчальних проектів, технологій. cry але будемо сподіватися, що скоро, все ж таки, школа буде мати той мінімальний запас обладнення для провадження і реалізації цікавих задумів молодих, освідченних вчителів smile
 
Танюшка:-)Дата: Понеділок, 21.03.2011, 17:06 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Я погоджуюся з думками дiвчат про те,що застосування ПК у навчальному процесi не ліше цікавім для учнів початковіх класів,а й ефективним.Адже це практична діяльність і наочність,що є двома умовами ефективного навчання дітей саме цього віку.Але всі ми випускаємо один важливий момент-шкідливість.Дуже часто в інтернет класах немає вільного місця.Вони зайняті дітьми,які грають.Вони стріляють,вбивають.Про яке морально-нормальне суспільство ми мріємо?Я думаю,слід і на цей бій звернути увагу.Бо це проблема,яка загострюється щодня.І щодо дорослих:ми перестали писати листи,читати книги,ми цілодобово сидимо в інтернеті,і 85відсотків "без діла." cry
 
katrussyaДата: Понеділок, 21.03.2011, 18:46 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку робота на комп'ютері на уроках математики, викликає значне зацікавлення в учнів під час відтворення знань, активізує пізнавальну діяльність, сприяє повноцінному формуванню передбачених програмою умінь. Реалізуючи навчальний процес в різноманітних формах й різноманітними засобами. Таким чином учитель підтримує інтерес до навчання протягом усього уроку, запобігає перевтомі дітей і водночас розвиває такі важливі якості, як швидка реакція, кмітливість, увага.
Але варто не забувати, що комп'ютер все ще залишається шкідливим для здоровя, а особливо дітей, тому необхідно під час уроку виокремити час для фізкульт хвилинок.
 
kanfetkaДата: Неділя, 27.03.2011, 20:37 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що комп`ютер необхідно застосовувати при вивченні математики в початкових класах. smile Адже, комп`ютер є одним із ефективних способів підвищення мотивації й індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей і благополучного емоційного фону. Також за допомогою комп`ютера можна значно урізноманітнити процес навчання та зацікавити учнів.
Але, на жаль, на сьогоднішній день не всі школи забезпечені комп`ютерним обладнанням у достатній кількості, будемо сподіватися, що в найближчому часі це стане реальністю!
 
LudmilaaДата: Вівторок, 30.04.2013, 01:16 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Iснує безлiч можливостей використання нових iнформацiйних технологiй - вiд самостiйного складання досить досконалих програм, створення своїх сторiнок у просторi Internet, дистанцiйного навчання до поринання в свiт найкращих музейних колекцiй, бiблiотек.Нові інформаціййні технології надають фантастичні можливості вчителям, і особливо на уроках математики, у розвитку різних здібностейдітей з використанням всього арсеналу досягнень світової культури. Мається на увазі, що є багато комп'ютерних енциклопедій, досконалих учбових програм, ілюстрованих комп'ютернихкнижок, учбових ігор, що розвивають
здібності дитини. Але без грамотного підходу вчителя все це багатство саме по собі не навчить дитину застосовувати здобуті знання у подальшому житті.


Повідомлення відредагував Ludmilaa - Вівторок, 30.04.2013, 01:18
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024

Безкоштовний хостинг uCoz