Неділя, 24.11.2024, 06:04
Технології навчання математики
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 205
Форма входу
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Інноваційні технології на уроках математики
IskorkaДата: Вівторок, 11.10.2011, 18:11 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Використання інноваційних технологій навчання математики молодших школярів є однією із провідних тенденцій підвищення якості викладання математики у початкових класах. Серед новітніх технологій навчання молодших школярів назвемо розвивальне навчання, інтерактивні технології, ТРНЗ, технологія УДО, технологія саморозвитку, диференціація навчання математики, . . . Висловіть свою думку щодо доцільності використання окремих технологій чи їх комплексу на уроках математики у початкових класах.
 
АллочкаДата: Середа, 11.04.2012, 23:58 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Сучасний урок не можливо собі уявити без використання інтерактивних методів роботи. Їх перевага в тому, що учні засвоюють всі рівні пізнання. Вони точно знають, що треба на уроці засвоїти, які уміння придбати, для чого вони вчать матеріал на уроці. Діти займають активну позицію в засвоєнні знань, зростає їх інтерес. Значно підвищується особистісна роль вчителя – він виступає як лідер, організатор. Але треба зазначити, що проектування і проведення уроків, з використанням інтерактивну, потребують компетентності вчителя, його вміння переглянути і перебудувати свою роботу з учнями. Використання інформаційних технологій на уроках в початковій школі є одним з самих сучасних засобів розвитку особистості молодшого школяра, успішне формування у молодших школярів умінь і навичок. Я вважаю, що застосування інноваційних технологій на уроках математики сприяє успішному засвоєнню молодшими школярами програмового матеоіалу, сприяє розвитку матиматичного мислення, навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.
 
VIPДата: Неділя, 24.02.2013, 21:39 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Безперечно, сучасна освіта вимагає нових, нетрадиційних підходів, змін орієнтирів у навчально-виховному процесі. Оскільки математика, поряд із українською мовою в початкових класах є одним з важливих предметів, вчителю доречно використовувати інноваційні технології у процесі навчання математики. Щодо мене, то однією із найулюбленіших технологій є технологія програмованого навчання. Коротко вкажу на її переваги: можливість швидко отримати зворотній звязок, вчасно вносити корективи у навчальну діяльність учнів, забезпечується орієнтація на навчальні досягнення кожного учня.  wink
 
ТанюсикДата: П`ятниця, 22.03.2013, 11:30 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Творча діяльність людини в усіх галузях життя можлива за наявності міцних знань основ наук, узагальнених умінь та навичок і розвитку її духовних сил (певних позитивних якостей розуму і характеру, почуттів переконань).
Перед кожним новим поколінням життя ставить усе складніші завдання і для їх розв’язання потрібний все вищий рівень освіченості особи.
Становлення наукового світогляду учнів неможливе без ознайомлення зі специфікою математичних методів пізнання. Формування уявлень про математичне моделювання, розуміння зв’язку математики з дійсністю.
Диференціація навчання є запорукою розвитку дітей з різними здібностями й інтересами.Диференційоване навчання – це один із способів досягнення всім дітьми загальноосвітньої мети навчанні з урахуванням їх індивідуальних особливостей.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024

Безкоштовний хостинг uCoz