Інноваційні технології на уроках математики
|
|
Iskorka | Дата: Вівторок, 11.10.2011, 18:11 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Статус: Offline
| Використання інноваційних технологій навчання математики молодших школярів є однією із провідних тенденцій підвищення якості викладання математики у початкових класах. Серед новітніх технологій навчання молодших школярів назвемо розвивальне навчання, інтерактивні технології, ТРНЗ, технологія УДО, технологія саморозвитку, диференціація навчання математики, . . . Висловіть свою думку щодо доцільності використання окремих технологій чи їх комплексу на уроках математики у початкових класах.
|
|
| |
Аллочка | Дата: Середа, 11.04.2012, 23:58 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Сучасний урок не можливо собі уявити без використання інтерактивних методів роботи. Їх перевага в тому, що учні засвоюють всі рівні пізнання. Вони точно знають, що треба на уроці засвоїти, які уміння придбати, для чого вони вчать матеріал на уроці. Діти займають активну позицію в засвоєнні знань, зростає їх інтерес. Значно підвищується особистісна роль вчителя – він виступає як лідер, організатор. Але треба зазначити, що проектування і проведення уроків, з використанням інтерактивну, потребують компетентності вчителя, його вміння переглянути і перебудувати свою роботу з учнями. Використання інформаційних технологій на уроках в початковій школі є одним з самих сучасних засобів розвитку особистості молодшого школяра, успішне формування у молодших школярів умінь і навичок. Я вважаю, що застосування інноваційних технологій на уроках математики сприяє успішному засвоєнню молодшими школярами програмового матеоіалу, сприяє розвитку матиматичного мислення, навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається.
|
|
| |
VIP | Дата: Неділя, 24.02.2013, 21:39 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Безперечно, сучасна освіта вимагає нових, нетрадиційних підходів, змін орієнтирів у навчально-виховному процесі. Оскільки математика, поряд із українською мовою в початкових класах є одним з важливих предметів, вчителю доречно використовувати інноваційні технології у процесі навчання математики. Щодо мене, то однією із найулюбленіших технологій є технологія програмованого навчання. Коротко вкажу на її переваги: можливість швидко отримати зворотній звязок, вчасно вносити корективи у навчальну діяльність учнів, забезпечується орієнтація на навчальні досягнення кожного учня.
|
|
| |
Танюсик | Дата: П`ятниця, 22.03.2013, 11:30 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Творча діяльність людини в усіх галузях життя можлива за наявності міцних знань основ наук, узагальнених умінь та навичок і розвитку її духовних сил (певних позитивних якостей розуму і характеру, почуттів переконань). Перед кожним новим поколінням життя ставить усе складніші завдання і для їх розв’язання потрібний все вищий рівень освіченості особи. Становлення наукового світогляду учнів неможливе без ознайомлення зі специфікою математичних методів пізнання. Формування уявлень про математичне моделювання, розуміння зв’язку математики з дійсністю. Диференціація навчання є запорукою розвитку дітей з різними здібностями й інтересами.Диференційоване навчання – це один із способів досягнення всім дітьми загальноосвітньої мети навчанні з урахуванням їх індивідуальних особливостей.
|
|
| |