Нестандартні задачі зматематики
|
|
Iskorka | Дата: Вівторок, 11.10.2011, 18:41 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Статус: Offline
| Педагогічна діяльність вчителя початкових класів має творчий характер. Уміння створювати нестандартні математичні завдання складає основу формування досвіду творчої діяльності вчителя, оскільки дозволяє педагогу складати задачі з логічним навантаженням з урахуванням індивідуальних пізнавальних можливостей молодших школярів та водночас орієнтуватися на орієнтовні показники навчання молодших школярів за освітньою галуззю "Математика" Державного стандарту початкової загальної освіти та програмою з математики для 1-4 класів. Складання завдань обчислювального характеру, з геометричним змістом, на залежність арифметичних операцій, з абстрактим змістом дозволяє урізноманітнювати процес навчання математики та формувати математичне мислення молодших школярів.
|
|
| |
Білочка | Дата: Вівторок, 10.04.2012, 01:19 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Педагог на сам перед повинен бути творчою особистістю, розуміти, сприймати, допомагати кожному учневі. Зараз в школах велике навантаження на вчителів початкових класів, важка программа для дітей. В наш час мало вчителів які підходять до своєї роботи творче, математика є одним із головних предметів які не тільки дають математичні знання, але й готують дитину до життя. Нестандартні та логічні задачі рідко використовуються, дітей навчають розв'язувати задачі та завдання одноманітно, учні не бачать задачі з різних сторін, майбутньому вони не бачать різноманітних виходів із життєвих ситуацій. Мені дуже приємно, коли я зустрічаюсь з вчителями, педагогами, викладачами які використовують нестандартні, інноваційні підходи в своїй роботі. Не зважаючи на майбутню мою діяльність я намагатимусь творчо підходити до будь якої роботи. Я дуже вдячна "тим" хто показав мені різноманітні види роботи.
|
|
| |
Airin1 | Дата: Вівторок, 10.04.2012, 02:47 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Віка Ліхачова: Люблю нестандартні уроки, в центрі яких особистість учня, його інтелектуальний розвиток. Такі уроки дають дитині змогу мислити, аналізувати, порівнювати, шукати, спостерігати, експериментивути, вчать самостійно працювати з додатковою літературою. А урок, як множина варіантів мислення, збагачення інформацією - і є розвиток дитини. Оксана Артимич: Грамотне застосування технологій у навчальному процесі початкової школи сприяє розвитку в учнів теоретичного мислення, сприйняття, підвищує мотивацію навчальної діяльності і стимулює пізнавальний інтерес. Також новітні технології виконують роль тренажерів, що забезпечує диференціацію уроку математики та індивідуальний підхід до дитини.
|
|
| |