ЛІТЕРАТУРА
Основна:
1. Вукіна Н. В., Дементієвська Н. П. Критичне мислення: як цього навчати?. – Харків: Основа, 2007. - 112 с.
2. Інтерактивні технології на уроках математики/ Упорядн. І. С. Маркова. – Х.: Основа, 2007. – 128 с.
3. Капіносов А. М. Основи технології навчання. Проектуємо урок математики. – Х.: Основа. – 2006. – 144 с.
4. Лысенкова С.Н. Когда легко учиться: Из опыта работы учителей начальных классов № 587 г. Москвы. – М.: Педагогика, 1981. - 144 с.
5. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання.. – К.: А. С. К., 2004. – 192 с.
6. Урок математики в сучасних технологіях .- Х.: Основа. – 2007. – 128 с.
7. Фадєєва Т. О. Методика розв’язування нестандартних задач з математики у початкових класах. – Кіровоград: РВЦ КДПУ, 2002. – 40 с.
8. Фадєєва Т. О. Мовна культура молодших школярів на уроках інформатики // Початкова школа. – 2006. – № 4 – С. 17 – 21.
9. Фадєєва Т. О. Навчання прийомам обчислювальної діяльності // Початкова школа. – 1985. – № 10. – С. 32 – 36.
10. Фадєєва Т. О. Технологія складання нестандартних задач з математики // Початкова школа. – № 1. – 2009. – С. 23 – 28.
11. Фадєєва Т. Прикладний аспект технологій навчання у формуванні професійно-методичної компетентності вчителя початкових класів //Наукові записки – Випуск 72. Частина 2. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. – С. 235 – 239.
12. Фадєєва Т.О. Цікаві задачі логічного змісту. – Донецьк: ЦПА, 1998. – 64 с.
13. Філер З. Ю., Фадєєва Т. О. Формування алгоритмічності мислення Початкова школа ю – 2008. - № 2.
14. Эрдниев П.М., Эрдниев Б.П. Теория и методика обучения математике в начальной школе. – М.: Педагогика, 1988 – 208 с.
Додаткова
1. Богданович М., Шпакова В. Календарний план з математики для 2 класу // Початкова школа. – 2003. – №7. – С. 34.
2. Богданович М., Шпакова В. Календарний план з математики для 3 класу чотирирічної початкової школи на 2003 – 2004 н. р. // Початкова школа. – 2003. – №8. – С. 47 – 49.
3. Богданович М., Шпакова В. Особливості навчання за підручником «Математика» для 3-го класу чотирирічної початкової школи // Початкова школа. – 2003. – №9. – С. 35 –38.
4. Богданович М.В Урок математики в начальной школе: Пособие для учителя. – К.: Радянська школа. 1991. – 208 с.
5. Богданович М.В., Винєєва Т.В., Шарапова Л.С. Математика в 3 класі чотирирічної школи: Посібник для вчителів. – К.: Радянська школа, 1988. – 144 с.
6. Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: Навчально-методичний посібник. – К.: А.С.К., 1998. – 352 с.
7. Державний стандарт початкової загальної освіти // Початкова школа. – 2001. - № 1. – С.25- 54.
8. Друзь Б. Г. Творчі вправи з математики для початкових класів: Посібник для вчителів. – К.: Рад. шк., 1988. – 144 с.
9. Дутко Л., Московченко В. Складання і розв’язування задач з логічним навантаженням // Початкова школа. – 2004. – № 12. – С. 8 – 10.
10. Дутко Л., Московченко В. Складання і розв’язування задач з логічним навантаженням // Початкова школа. – 2005. – № 5. – С. 25 – 27.
11. Дутко Л., Московченко В. Складання і розв’язування задач з логічним навантаженням // Початкова школа. – 2005. – № 9. – С. 31 – 33.
12. Кочина Л. Контрольні тести для 1-3 класів // Початкова школа. – 2004. - № 3. – С. 35 – 43.
13. Кочина Л., Листопад Н. Математика // Початкова школа. – 2001. - № 7. – с.49-61.
14. Кочина Л., Листопад Н. Математика // Початкова школа. – 2003. - № 2. – с. 3 – 4.
15. Кочина Л., Листопад Н. Математика //Навчання і виховання учнів 2 класу: Методичний посібник для вчителів. – К.: Початкова школа, 2003. – С. 283 – 352.
16. Кочина Л., Листопад Н. Особливості навчання за пробним підручником "Математики” для 1 класу 4-річної початкової школи // Початкова школа. – 2001. - № 1. – С.25, 26, 55.
17. Кочина Л.П. Математика в 1 класі: Методичний посібник. – К.: Радянська школа, 1986. – 136 с.
18. Кочина Л.П. Математика в II класі чотирирічної школи: Посібник для вчителів. – К.: Радянська школа, 1987. – 168 с.
19. Кочина Л.П. Навчання математики в підготовчих класах: Навч.-метод. посібник. – К.: Радянська школа, 1982. – 152 с.
20. Кудыкина Н.В. Дидактические игры и занимательные задания для первого класса четырехлетней начальной школы: Пособие для учителя. – К.: Радянська школа, 1989, - 142 с.
21. Левшин М.М. Математика в 4 класі чотирирічної початкової школи: Посібник для вчителя. – К.: Радянська школа, 1989. – 176 с.
22. Логачевська С. Вчимося розв’язувати задачі: Навч. посібник для 1класу. – К.: Початкова школа. – 2003. – 48 с.
23. Логачевська С. Диференційовані домашні завдання // Початкова школа. – 2003. – № 7. – С. 18 – 19.
24. Логачевська С. Методичні рекомендації до посібників «Вчимося розв’язувати задачі» //Початкова школа. – 2003. – №5. – С. 12 – 14.
25. Мацько Н.Д. Завдання з математики для 1-3 класів. – К.: Радянська школа, 1975.
26. Методика викладання математики в початкових класах / За заг. ред. М.О. Бантової. – К.: Вища школа, 1977. – 303 с.
27. Методика начального обучения математике / Под общ. ред. А.А. Столяра и Л.В. Дроздова. – Минск: Высшая школа, 1988. – 254 с.
28. Методика преподавания математики в средней школе: Общая методика: Учебное пособие / В.А. Оганесян, Ю.М. Колягин, Г.Л. Луканин, В.Я. Савинский. – 2-е издание, переработанное и дополненное. – М.: Просвещение, 1980. – 368 с.
29. Моро М.Т., Пишкало А.М. Методика навчання математики в 1-3 класах: Посібник для вчителя. – К.: Радянська школа, 1979. – 376 с.
30. Носенко Л., Скопич. Н. Творчі вправи та ігри як невід’ємна частина логічного мислення молодших школярів // Початкова школа. – 2005. – №7. – С. 40 – 41.
31. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1 – 2 кл. – К.: Початкова школа. – 2001. – С. 65 – 75.
32. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 3 – 4 кл. – К.: Початкова школа. – 2003. – С. 86 – 95.
33. Програми для середньої загальноосвітньої школи: // Початкова школа. – 2001. – № 7. – С.9 - 49.
34. Савченко О.Я Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів. – К.: Абрис, 1997. – 416 с.
35. Сухіна Л.А. Застосування властивостей дій та чисел для раціоналізації обчислень // Початкова школа. – 1991. - № 2. – С. 29-33.
36. Сухіна Л.А. Застосування властивостей дій та чисел для раціоналізації обчислень // Початкова школа. – 1991. - № 2. – С. 29-33.
37. Штабова Л. Вправи для тренінгу мислення молодших школярів на уроках математики // Початкова школа. – 2003. – № 5. – С. 15 – 16.
38. Янченко Г., Янченко О. Текстові задачі як засіб формування прийомів математичного моделювання // Початкова школа. – 2004. – № 7. – С. 31 – 34.
|