Субота, 30.11.2024, 19:03
Технології навчання математики
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [17]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 205
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Мої файли

У категорії матеріалів: 17
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
 Інтерактивна модель  навчання математики змінює традиційний стиль педагогічного спілкування на активну взаємодію всіх учасників навчального процесу.
Мої файли | Переглядів: 7976 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 23.12.2010 | Коментарі (3)

Диференціація навчання складає один із перспективних напрямів удосконалення навчального процесу в початковій школі. Диференційований підхід до навчання полягає у визначенні індивідуально-типологічних особливостей сприймання і засвоєння учнями навчального матеріалу та у створенні окремих груп учнів всередині школи (класу) для організації навчальної роботи з метою розвитку пізнавальної сфери як окремих школярів, так і усієї групи.
Мої файли | Переглядів: 2983 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 23.12.2010 | Коментарі (0)

Педагогічна система М. Монтессорі трактується вченою як система саморозвитку дитини у дидактично підготовленому середовищі.
Мої файли | Переглядів: 4452 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 23.12.2010 | Коментарі (0)

Подаються примірні завдання практичного характеру до курсового екзамену з "Технології викладання освітньої галузі "Математика".
Мої файли | Переглядів: 2296 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 18.04.2010 | Коментарі (2)

 Технологія навчання математики у початкових класах.
Розглянуто загальні питання технологій навчання математики у початкових класах: структура, вимоги та особливості технологій навчання математики молодших школярів.
Мої файли | Переглядів: 2148 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 05.04.2010 | Коментарі (1)

Технологія укрупнення знань з математики у початкових класах
Під технологією укрупнення дидактичних одиниць (УДО) її розробники (Ерднієв П. М., Ерднієв Б. П.) розуміють систему споріднених одиниць навчального матеріалу, у якому симетрія, протиставлення змін компонентів навчальної інформації в сукупності позитивно впливають на виникнення єдиної логіко-просторової структури знань.
Мої файли | Переглядів: 10177 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 05.04.2010 | Коментарі (0)

Технологія випереджувального навчання математики молодших школярів
Випереджувальне навчання математики є навчання на перспективу, коли вивчення складних тем розпочинається задовго до їх календарного терміну.
Мої файли | Переглядів: 12018 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 04.04.2010 | Коментарі (6)

Використання технології розв'язування винахідницьких задач у навчально-виховному процесі початкової школи
Виступ на засіданні Школи передового досвіду учителів початкових класів Тельманівського району Пилипчук О.Ф., методиста РМК
 
 
Мої файли | Переглядів: 6158 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 04.04.2010 | Коментарі (0)

Технологія раннього навчання математики М. О. Зайцева. Подано основні теоретичні засади технології та приклади її використання.
Мої файли | Переглядів: 4046 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 04.04.2010 | Коментарі (0)

Інтегровані уроки навчання математики у початкових класах
Подано особливості інтегрованого навчання математики молодших школярів, види інтеграції та приклади.
 
Мої файли | Переглядів: 9679 | Завантажень: 0 | Додав: Iskorka | Дата: 04.04.2010 | Коментарі (3)

1-10 11-17
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024

Безкоштовний хостинг uCoz