ПИТАННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЕКЗАМЕНУ З КУРСУ «Інноваційні технології у навчанні математики молодших школярів»
1. Концепція розвитку початкової математичної освіти в Україні. Модернізація початкової математичної освіти.
2. Технології навчання математики молодших школярів. Загальні питання.
3. Креативна система особистісно-орієнтованого навчання математики молодших школярів.
4. Інтерактивні технології (кооперативного навчання) на уроках математики.
5. Інтерактивні технології (колективної-групового навчання) на уроках математики.
6. Діференційоване навчання на уроках математики.
7. Технологія укрупнення знань з математики у початкових класах.
8. Технологія самовиховання М. Монтессорі на уроках математики.
9. Технологія розвивального навчання математики учнів початкових класів.
10. Технологія випереджувального навчання математики молодших школярів.
11. Технологія моделювання математичної діяльності молодших школярів. Види моделювання.
12. Технологія методичного проектування процесу навчання математики у початкових класах.
13. Ергастичній варіант формування основ комп'ютерної грамотності. Вивчення алгоритму та його видів на уроках математики у початкових класах.
14. Інформаційні технології на уроках математики у початкових класах.
15. Технологія складання математичної казки у початкових класах.
16. Технологія складання нестандартних задач з математики у початкових класах.
17. Ігрові технології на уроках математики.
18. Технологія раннього навчання математики учнів початкових класів.
19. Інтегровані уроки у навчання математики молодших школярів.
20. ТРВЗ у навчанні математики молодших школярів.
|