ПИТАННЯ ДО КУРСОВОГО ЕКЗАМЕНУ З КУРСУ «ТЕХНОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «МАТЕМАТИКА»
2009 – 2010 н. р.
1 Сучасні тенденції розвитку математичної освіти в Україні. Модернізація та реформування початкової математичної освіти.
2 Порівняльний аналіз методичних підходів до навчання математики у початкових класах (теоретико-методологічний, інтуїтивно-практичний, когнітивний, інформативно-логічний).
3 Структура початкової математичної освіти.
4 Організаційно-методичні засади навчання математики молодших школярів. Аналіз підручників з математики для початкової школи (М. В. Богданович; Л. Г. Кочина, Н. Г. Листопад).
5 Організаційно-методичні засади навчання математики молодших школярів. Аналіз підручників з математики для початкової школи (М. В. Богданович; Л. Г. Петерсон).
6 Креативна система особистісно орієнтованого навчання молодших школярів математики.
7 Формування знаково-символічної функції як характеристики математичного мислення молодших школярів.
8 Формування операційності як характеристики математичного мислення молодших школярів.
9 Формування логічності мислення молодших школярів на уроках математики.
10 Формування функціональності мислення в учнів початкових класів на уроках математики.
11 Формування операціональності як характеристики математичного мислення молодших школярів.
12 Формування згорнутості мислення в учнів початкових класів на уроках математики.
13 Формування гнучкості мислення у молодших школярів на уроках математики.
14 Формування алгоритмічності мислення в учнів початкових класів на уроках математики.
15 Формування просторово-координаційної діяльності молодших школярів на уроках математики.
16 Формування інформатичності як характеристики математичного мислення молодших школярів.
17 Технології навчання математики у початкових класах.
18 Типи дидактичного моделювання математичної діяльності молодших школярів.
19 Проектування процесу навчання молодших школярів математики.
20 Ергастичний варіант навчання основ інформаційної культури учнів початкових класів.
21 Алгоритм, його типи та вивчення на уроках математики у початкових класах.
22 Формування основ інформаційної культури молодших школярів на уроках математики на інформаційно-логічних завданнях.
23 Формування основ інформаційної культури молодших школярів на уроках математики на обчислювальних завданнях.
24 Розвиток просторово-координаційної діяльності молодших школярів у роботі з програмою Paint.
25 Інтерактивні технології (кооперативного навчання) на уроках математики у початкових класах.
26 Інтерактивні технології (колективно-групового навчання) на уроках математики у початкових класах.
27 Технологія розвивального навчання математики молодших школярів. (В. В. Давидов, Д.Б.Ельконін; Т. І. Фещенко; Л. Г. Петерсон).
28 Технологія диференційованого навчання математики молодших школярів.
29 Технологія укрупнення дидактичних одиниць при вивченні математики у початкових класах.
30 Технологія розв’язування винахідницьких задач на уроках математики у початкових класах.
31 Математичні матеріали М. Монтессорі для навчання молодших школярів.
32 Технологія випереджувального навчання математики учнів початкових класів.
33 Технологія складання математичної казки на уроках математики у початкових класах. Етапи роботи над математичної казкою.
34 Складання математичної казки у початкових класах з використанням матриці параметрів Ф. Цвіккі.
35 Технологія складання нестандартних задач з математики. Загальні питання.
36 Технологія складання нестандартних задач з математики з однією-двома логічними операціями.
37 Технологія складання нестандартних задач з математики з двома і більше логічними операціями.
38 Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках математики.
39 Технологія організації ігрової діяльності з молодшими школярами на уроках математики.
40 Ігрова діяльність у позакласній роботі з математики у початкових класах.
|