Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
ТЕХНОЛОГІЯ МЕТОДИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Стаття опублікована У Матеріалах науково-практичної конференції, м. Ялта, 2008 р. |
ЕРГАСТИЧНИЙ ВАРІАНТ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ КОМПЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.
Вивчення алгоритму та його видів на уроках математики у початкових класах
Опубліковано у Наукових записках Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка, 2008 р.
|
КРЕАТИВНА СИСТЕМА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Опублікована у матеріалах Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Ялта, 2009 р. |
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Тетяна Фадєєва
У статті подаються модель формування професійно-методичної компетентності вчителя початкових класів та результати практичного впровадження новітніх технологій навчання у вікладанні курсу «Методика викладання математики в початкових класах».
Стаття опублікована у Наукових записках – Випуск 72. Частина 2. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. – С. 235 – 239. |
КОНЦЕПТ МОДЕЛІ У ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Фадєєва Т. О.
Опубліковано у матеріалах у Міжнародної науково-практичної конференції «ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ПЕДАГОГА у контексті Європейського вибору України», 2009 р., м. Ялта. |
ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОСТІ МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ ТА МАТЕМАТИКИ
Тетяна Фадєєва, Леся Кіндей (Кіровоград)
Стаття опублікована у Наукових записках. – Випуск 74 – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – С. 160 – 164.
У статті розглядається проблема формування логічності мислення молодших школярів на окремих навчальних предметах: рідній мові та математиці. |
ТЕХНОЛОГІЯ СКЛАДАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КАЗКИ
Подана до друку збірника статей КДПУ ім В. Винниченка
Сучасні вимоги щодо професійно-методичної компетентності майбутніх вчителів початкової школи передбачає володіння ними новітніми підходами для організації та упровадження у навчальний процес початкової школи новіиніх технологій навчання, серед чких назвемо технологію складання математичної казки. |
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
УДК 371.134:373.31
Фадєєва Т. О., КДПУ ім. В. Винниченка
Опубліковано у збірнику наукових праць "Гуманізація навчально-виховного процесу": . – Вип. ХLУ / За заг. ред. В. І. Сипченка. – Слов’янськ: СДПУ, 2009. – С. 130 – 131.
Формування професійно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів передбачає ознайомлення із напрямами та тенденціями розвитку початкової математичної освіти. Системність та ґрунтовність підготовки забезпечується упровадженням новітніх досягнень педагогічної науки та сучасної математичної освіти в Україні. Процеси модернізації орієнтують на розробку продуктивних підходів до організації процесу навчання математики молодших школярів з використанням технологій навчання: розвивальної, інтерактивної, проектувальної, інформаційної, ігрової.
Формирование профессионально-методической компетентности учителей начальных классов предусматривает ознакомление с направлениями и тенденциями развития начального математического образования. Системность подготовки обеспечивает введение новых исследований педагогической науки.
|
АЛГОРИТМИЧНОСТЬ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ МАТЕМАТИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ
Т. А. Фадеева, канд. пед. наук, доцент Кировоградский государственный педагогический университет имени В. Винниченко, г Кировоград, Украина
Статья опубликована в Материалах У Международной конференции «Стратегия качества в промышленности и образовании» 6 – 13 июня 2009 г. – Варна: Технический университет, 2009. – Т. 2 – С. 422 – 424.
|
МЕТОДИЧНІ РЕСУРСИ ПЕРСОНАЛЬНОГО КОМП"ЮТЕРА У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Фадєєва Т. О., доцент Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка
Опубліковано в науковому збірнику Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини " Психолого-педагогічні проблеми сільської школи", випуск № 34, 2010. - С. 140 - 146.
Формування основ інформаційної культури як певної інтегративної якості мислення молодших школярів відбувається при оволодінні учнями елементарними знаннями з інформатики, підтриманні навчального діалогу з комп’ютером та розвитку алгоритмічного стилю, інформаційної інтуїції і творчості на тлі усвідомлення інформаційної картини світу. |
|
|
|
|